Szerda

Cikkek katalógusa

Főoldal » Cikkek » Írások történetek » Cikkeim

Késő öszi harcsázás

A túránkat Silvermax szervezte, utólag is köszönet érte. Az elsődleges helyszín a Bianco egy rövid szakasza volt, ami Silvermax előző túráin sok és nagy egyedsúlyú halakat adott. Ami még neki is új volt az az időpont. Hosszas egyeztetések komplikációk( volt akinek közbe jött valami és visszalépet) után november elején indultunk. A túra végül 3 fős lett, Silvermax egy nappal korábban lement előkészíteni a túrát (engedélyek stb..)Az engedély ára 14 EUR .Az útról néhány szót egy gps nagyon -nagyon nagy segítség!Nélküle még most is bolyonganánk a körforgalmak rengetegébe.

30-án éjjel indultunk és 31-én reggel értünk oda. Silvermax kedvező hírekkel várt minket előző este egy 15kg-os haresz tette tiszteletét mágneses csapón. Sajnos innentől kezdve a hely halat nem adott, sőt a keszegek is eltűntek a környékről. Innentől minden napi próbatétel volt a csalihalfogás. Délelőtt általában boklászással pergetéssel telt, délután csali fogás, mivel korán sötétedett 5 kor már a csalihalaknak bent kellett lennie. Egy ilyen pergetéses nézelődés közben Silvermax egy 12kg-hareszt zsákmányolt a nagy hornet csalival.

Innentől több helyszínt próbáltunk nagy területet jártunk be főleg a hidakat erőltettük, mivel ezek környékén voltak a csalihalak -50-70dkg dévérek. Az egyik ilyen hídnál 50cm vízből egy 30kg felettit vett ki ismét a hornet csalival.Ez a híd lett a következő és egyben utolsó táborhelyünk. A haresz lefogása után egy félórával visszatértünk és újra megdobáltuk a helyet és még egy delikvens tartózkodott a helyen. Ő már csak óvatosan nyúlt rá a csalira aztán kereket oldott.

Említésre méltó még a komoly süllő állomány, a túra legszebb példánya egy 4,5kg-os süllő volt Erol barátunk zsákmányolta egy 20cm –es twisterrel. Ami még más volt ezen a vízen hogy a süllők tenyeres keszegeket zsákmányoltak .

Miután átköltöztünk az új helyre, gyorsan behúztuk a csalikat mert komoly eső készülődött. Mire elkészültünk el is eredt az eső. Előkerültek a maradék pálinkák és sztorizgatással mulattuk az időt, elég jó hangulatban. Korán feküdtünk, 1 órakor a kapásjelző illetve a csengő hangjára riadtunk. Mire kivergődtem a sátorból elég sok idő telt el persze a cipőmet nem tudtam felvenni, a papucs a kocsiban figyelt. Irány zokniba csepergő esőben. Az eredmény seggen csúszva értem a botokhoz mezit láb elvergődtem a köveken a botig. Bevágás fárasztás pár perc és a parton volt a túra első és mint később kiderült az utolsó fenekezős harcsája.

Másnap az utolsó nap mindent bevetettünk a teljes tárházat, de a harcsák elkerültek minket.9 bot volt bent volt amelyiken egész éjjel szólt a csengő. A félkilós dévéreket folyamatosan támadták a süllők, a reggeli csali vizitnél néztük, hogy agyon voltak marva.

Sajnos elérkezett a túra vége pakolás után még elnéztünk egy két kisebb csatornára, de csak néhány csefalót tudtunk fogni. Délután kettőkor indultunk haza éjfélre értünk Budapestre.

Jó volt végre kádba fürdeni :):)
    Kategória: Cikkeim | Hozzáadta:: öcsi74 (2013-11-10)
    Megtekintések száma: 4969 | Hozzászólások: 2 | Helyezés: 5.0
    1 Hege
    Gratula!Jó kis túra lehetett. A Bianco az a Canale Bianco(hajózó csatorna) akar lenni? Melyik részén voltatok? Nem volt az annyira eseménytelen.

2 öcsi74
    Igen hajózó csatorna és a közepén voltunk.Pontosabban Adria nevű város határában

Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.