Kedd
Belépés
A fejezet kategóriái
Írások történetek [10]
A fórumosok által beküldött írások történetek.
Ti írtátok [0]

A katalógusban található bejegyzések összesen: 9
    Mutatott bejegyzések: 1-9

Kaland a Brentán

A túránk 3. napján kénytelenek voltunk elhagyni a Biancos táborunkat. Több  problémánk miatt de azt egy másik történetben mesélem el. Miután elhagytuk a tábort a Biancon lejjebb haladva egy másik helyet vettünk célba, ami régebben adta a halat szépen. A helyre megérkezve kicsit lelombozódtunk mivel a hely foglalt volt Szlovák kollégák próbálták a harcsákat horogra keríteni nem sok sikerrel. És megdöbbenve láttuk, hogy nagyon intenzív ponty keszeg kárászívás kezdődött. Mindenfelé az ivó halakat lehetett látni.

Cikkeim | Megtekintések száma: 2088 | Hozzáadta:: öcsi74 | Dátum: 2014-04-15 | Hozzászólások (0)

A rejtélyes Öregtó

Van egy tó Pestmegyétől néhány kilométere, amely a Gödöllői dombság egy igazi gyöngyszeme. Ide kaptunk meghívást István barátommal 2 éjszakára. A tavon űzhető az hagyományos horgászmódszerektől egész a legmodernebb technikákig minden.

Cikkeim | Megtekintések száma: 3222 | Hozzáadta:: öcsi74 | Dátum: 2014-02-17 | Hozzászólások (0)

A túránkat Silvermax szervezte, utólag is köszönet érte. Az elsődleges helyszín a Bianco egy rövid szakasza volt, ami Silvermax előző túráin sok és nagy egyedsúlyú halakat adott. Ami még neki is új volt az az időpont. Hosszas egyeztetések komplikációk( volt akinek közbe jött valami és visszalépet) után november elején indultunk. A túra végül 3 fős lett, Silvermax egy nappal korábban lement előkészíteni a túrát (engedélyek stb..)..............

Cikkeim | Megtekintések száma: 4941 | Hozzáadta:: öcsi74 | Dátum: 2013-11-10 | Hozzászólások (2)

011.szeptember 10. Szegedi Kuttyogató Horgászverseny. A mezőny már rég elindult, csak én várom a csapattársam, aki épp a határon töri magát előre már 5 órája. Nyugodt vagyok, csak a versenydrukk dolgozik, mert magunk örömére jöttünk össze, horgászni, és eldönteni, hogy ma ki a jobb. Számadás készítek: zsinór és horgok lecserélve, csali amúri kagyló,(dúvad, nem védett), és berki giliszta lesz
    Ti írtátok | Megtekintések száma: 1340 | Hozzáadta:: öcsi74 | Dátum: 2012-02-19 | Hozzászólások (1)

Ti írtátok | Megtekintések száma: 1653 | Hozzáadta:: öcsi74 | Dátum: 2012-02-19 | Hozzászólások (0)

A Harsányi tó ajándéka…

Június első hetét írjuk. Hamarosan a házassági évfordulónk lesz a feleségemmel, s vajon
    hogy ünnepelhetnénk meg méltóbban eme jeles napot, mint egy kiadós pergető pecával!

Már napokkal a horgászat előtt telefonon „zaklattam” Tóth Pétert, a Harsányi tó gazdáját,
    hogy legyen szíves csónakot biztosítani a megbeszélt napra. Jól tűrte a telefonálásaim
    sokaságát, és megígérte, hogy 100% lesz csónak az ünnepi pecához.

Ti írtátok | Megtekintések száma: 1352 | Hozzáadta:: öcsi74 | Dátum: 2012-02-16 | Hozzászólások (0)

Szia, leugrunk egyet harcsázni?! Valahogy így kezdődött akkor is. Szokásos kezdete egy újabb bevetésnek. Jó barátom válasza felől semmi kétségem: Persze, menjünk hangzik a válasz, elégedetten nyugtázom.
    Ti írtátok | Megtekintések száma: 1846 | Author: Blázy Tamás | Hozzáadta:: öcsi74 | Dátum: 2011-11-28 | Hozzászólások (1)

A pirkadat perceiben bízunk még, hátha tartogat néhány szép élményt. A hídpillérek között kapunk még egy-két balinérdeklődést, de most többre nem futja a folyótól.
    Ti írtátok | Megtekintések száma: 2615 | Author: Mádli Bálint | Hozzáadta:: öcsi74 | Dátum: 2011-11-28 | Hozzászólások (0)